skoor!

Som vissa redan vet älskar jag skor. Vissa älskar väskor, andra klänningar o.s.v. men min grej när det gäller clothes and such är skor. Grejen är att jag skulle kunna köpa hur många par som helst och aldrig använda dom. Borde jag söka hjälp för det här? Ses det som ett samlarbeteende? Hoppas inte det. Som tur är har man ju inte råd att köpa skor i tid och otid. Nu har jag gått och tittat och funderat lite och nu har jag en liten lista över skor jag vill ha. Enjoy!










Avundsjuk på syster som har dessa i sin ägo...


Converse är aldrig fel.





Dr. Martens vill man ju bara ha! Så sjukt snygga och passar till de flesta event. Allt från skolan till Roskilde-festival.


Streetskor. Skitsnygga!


Mumma!


Svarta pumps passar till mycket och ser väldigt stylish ut.


Färgade med ;)







Sjukt gulligt till korta ljusa jeansshorts och ett linne på sommaren.





Stiligt!





Svarta och...


extremt färgade!


Snyggt till jeans!


Grr..




ÄLSKA SKOR!


Kommentarer
Postat av: Jenz0r

Av ALLA skor där är mina snyggast!

För övrigt finnes det converse med superhjälte-tema!

Eh, önskar mig, fyller ju snart år.

Puss bby <3

2012-05-06 @ 15:24:13
URL: http://screamaimandfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0