onsdag kväll

Japp, då var det lillördagskväll. Redan. Imorgon är det torsdag och jag går full dag...8.10 - 16.00. Zzz. Meeen, sen väntar fredag och helg. Nomnomnom.

Idag har jag varit hos Pontus. Han och Max spelade fotboll medans jag satt ute och njöt av solen. Sedan lagade vi tacos tillsammans och mästerkocken bad mig och Max att BARA skära gurka, tomat och hälla upp ost. Allt annat var förbjudet. Fast jag har förståelse för honom eftersom det är som att handska med två barn istället för bara ett och en sjuttonåring. Hihi. Jag kan inte laga mat...MEEN Pontus kan. Han är bäst. Jaja, nu ska jag inte sitta här och skriva om extremt ointressanta saker. Nu går jag och lägger mig och bävar inför morgondagen.
Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0