ellosmedlem

Mamma kollade posten idag och såg ett paket till mig från ellos. I paketet fanns en tidning, och ton av rabatterbjudanden! Allt i från ett "snyggt överkast"för 29:- till fri returfrakt. Jag tittade i tidningen och hittade världens kanske sötaste body till bebisar. Eftersom min både min pojkväns pappa och en kompis till mamma och Mats fått varsin dotter kom jag på att det kanske vore den perfekta presenten till sötnosarna. Det finns en som mer liknar ett litet ställ med myskläder. Alltså både tröja och byxor. Hittade ingen bild på den tvådelade dressen, men de är i princip likadana.


Babybody. Finns i svart, ljusbrun, naturvit och pastellrosa.



Idag har jag för övrigt jobbat. Va ganska mycket folk idag och många som man känner. Roligt. Ska äta tacos ikväll med familjen, mysigt! Har suttit och pluggat historia en stund med. Gjort två frågor om jag minns rätt. Men jag kan skylla på att varje fråga var svår!
Nu kände jag att inlägget blev väldigt långt. I hope you don't mind för mycket.
Kommer nog fler inlägg idag, väldigt bloggsugen!
Ha det bra tills dess♥

mackiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0