trött, igen

Idag hade jag kemiprov, gick faktiskt jättebra, tror jag. Hade även sjukt jobbig idrott och mina ben-och armmuskler är nytränade, gott ändå.

Igår var jag med Elin, hon shoppade, för jag hade inga pengar! TRÅKIGT! Men ajah, det var roligt att vara med henne. Sedanskulle hon bjuda på mat på ströget men vid den tid vi kom dit hade de "stängt köket". Skittråkigt! Så vi gick till Campino istället och delade på en pizza, sjukt gott! Sedan smsade Moa. Hon var hos frisören och blev snygg, så vi gick dit. Hon färgade håret mörkbrunt, det blev väldigt fint! Jag fick åka med Moa och Moas mamma hem, gulligt!
Tack för en skön dag med vänner som man dessvärre inte träffar så ofta nuförtiden...

NU TILL DAGENS HÄRLIGASTE HÄNDELSE!
Idag är det min och Pontus 10-månadersdag! WIIE. Det har gått jättefort! Ajah, älskar honom lika mycket nu som för 10 månader sedan. Snart firar vi 1 år. Älskar dig Pontus!♥

Nu ligger jag och kollar på Sex and the City, hihi, asaroligt! Måste sova snart annars kommer jag vara en levande döing i morgon! Sov gott!

mackiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0