pluggg

Idag när jag kom hem visste jag att jag skulle plugga. Men när jag kollade i min kalender såg jag att det var mer än vad jag trodde. Gjorde en planerad lista för de närmsta dagarnas studier. Idag var det franska, matte och läsning i tre böcer varav en på engelska som stod på schemat. Great! Tog en bild på mitt lilla schema. Dock ser man inte så bra, särskilt inte på den första punkten, men det står fatta eld, skriv bokrecension. Vilket betyder att jag skulle läsa ut boken och skriva om den.

Det ser inte ut att vara mycket alls och faktum är att det endast tog mig två timmar att göra klart det, men jag är så sjukt trött, både fysiskt och mentalt så jag vill just nu bara ha cola och vaniljglass, en varm filt, en go soffa, mjukiskläder och som grädde på moset, passionsfrukt...

mackiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0