måndag morgon

När jag vaknade i morse tänkte jag att jag kunde ta det ganska lugnt eftersom att jag hade förberett vad jag skulle ha på mig och sånt. Jag fixade håret och sminkade mig därför ganska långsamt. När jag var klar kollade jag på klockan. 7.28. Min buss går 7.40. Man kanske tänker att "aja, men det hinner du". Men nej, jag hade ju inte packat väskan, gjort frukost eller borstat tänderna. Great! Jag slängde ner datorn och några böcker i väskan. Efter det sprang jag ut i köket och slängde ihop en macka och hällde upp juice i en flaska. Jag borstade tänderna och gav mig av till bussen vid 7.35, eller nåt. När jg kom fram såg jag bussen komma runt hörnet och jag andades ut. Jag hann. Jag gick fram till bussen men när jag öppnade min väska låg inte min plånbok där. FUUUUUUUUUUUUCK. Jag frågade med hundvalpsblick om jag fick åka med endå. Busschauffören sa att det var okej. Dagen började, som pricken över i:et med ett litet läxförhör, något som jag hade glömt träna på. GOTTTTTTTTTT. Skulle dessutom förklara på franska varför jag inte gjort läxan. Det är sjukt svårt att bara börja snacka franska på en måndagmorgon!
Nu börjar jag inte förrän 11.20. KUL. Känner mig ganska pessimistisk idag, hmm..
Kramar ändå!

mackiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0