förlåt!

ett jättestort förlåt! Jag har intebloggat de senaste dagarna och jaf är oerhört ledsen för det. Jag lovar. Har suttit och satt på nya naglar och kom på att jag inte gjort inlägg förrän i, vad var det? onsdags?Jag har blivit besatt av en bok jag läser, vi ska läsa en bok på max sex veckor och skriva läslogg till den, jaghar läst den i ett par dagar nu och har redan läst över 100 sidor! Jag äger! På min andra bok går det dock inte lika bra, får väl läsa den snart!
Nu sittar jag i min säng och lyssnar på musik, gott! Har jobbat idag så jag har varit vaken sedan 6 i morse! Jag e jättetrött...
förlåt för att jag inte la upp nåt förrän nu...

mackiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0