söndag

Då har man inte uppdaterat bloggen på ett tag.
Såhär har min helg sett ut:
Fredag: Ledig från skolan. Drar till Halmstad och drar ut ytterligare tre tänder. Dangerous. Hem och ta hand om mig själv. Sova hos Pontus.
Lördag: Chilla. Hem till mig. Beklaga mig över min svullna kind. Ser ut som en ekorre.Har ont. Käkar medicin as fuck.
Söndag: Käkar mer medicin. Duschar. Blir matt as fuck. Har feber. Fryser och svettas på samma gång. Felling like a piece of shit. Kollar på Victoria's secret fashion show 2011.

Japp, that's it. Stannar förmodligen hemma från skolan i morgon. Ska för övrigt till tandregleringen i morgon och sätta in tandställning. Jippi. På onsdag blir det nationellt prov i engelska. Ledig fredag och lördag.

Ja, helgen har väl inte varit den bästa, men jag lever :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0