120501

Första maj, jaja "maj maj måne, jag kan lura dig till skåne" då :)
nu sitter jag och försöker lista ut vad jag ska ha på mig idag. På grannarna att döma verkar det vara varmt ute. Med en sån här vacker dag på näthinnan ska jga nog försöka hitta inspiration till att kanske fota lite.
Japp japp, så får det nog bli, gå ut, fota och lyssna på musik, kan det bli mycket bättre?
Ska nog dra mig hem till Pontus en stund sen också, känns som att det behövs.
Det kommer förhoppningsvis bilder sen om jag får till några.
Ha det gött!


En liten bild får väl sitta på sin plats också? Har ingenting med dagen att göra, men jag hittade den och tyckte att "den blir la bra" Från Egypten 2012 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0