tionde oktober

Idag har min dag i skolan vart typ seg, tråkig och jobbig. Mitt pennfack blev typ våldtaget och rånat så alla mina saker som låg i det är numera borta. Vi visade annonserna för klassen på svenska idag med. Har historieläxa tills imon som jag måste göra, tråkigt. Gick igenom massa saker inför matteprovet idag med. Efter jobbig dag var jag med Pontus, han var gullig och köpte en muffins till mig. När vi kom hem höll, min mamma på att städa min garderob för kläder till någon insamling. Hittade massa gamla kläder som jag inte använt på år. Blev typ en och en halv stor soppåse med endast mina kläder. Antar att jag får fylla på nu till hösten och vintern. Wiie!
Nu ska jag göra klart historieläcxan och sedan förhoppningsvis läsa lite.
KRAM!

mackiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0