söndag

För att berätta om min dag behöver jag säga lite mer om gårdagen. Igår när jag var hos Pontus fick de gäster, typ goda vänner. Jag fick reda på att jag hade haft kvinnan som ridlärare när jag var typ...5. Hon är skitrolig och jag satt och pratade med henne ett tag. Kvällen slutade med att jag somnade i Pontus säng. Jag vaknade, konstaterade att det var mörkt ute och att jag svettades. Jag hade alla mina kläder på. Jag kollade på klockan som då stod på 6.15. Pontus vaknade med. Det som slog oss båda var att vi fortfarande hörde gästernas röster där uppe. På grundvåningen. Vi kollade på varandra och jag frågade om de fortfarande var kvar. Sedan somnade vi om. När jag vaknade nästa gång var jag sjukt kissenödig...det som stoppade mig från att gå på toa då var att Pontus hade gått och duschat. JOBBIGT!
Jag åkte hem vid tre kanske. Jag har duschat och kletat in värmeskyddande serum i håret inför morgondagens styling. Efter det sprayade jag i saltvattenspray och hoppas på att det imorgon kommer se lite havstvättat ut. Det luktar jättegott nu med, håret alltså!

Jag slutar dagen med en skål vaniljyoghurt som jag har lagt skivad banan och jordgubbar på. Till detta, ett glas apelsinjuice. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0