lördag

Idag har jag varit i stan. Mitt första ärende var hos tandläkaren, gick finfint och min tunga har pillat på bananlacken hela dagen! Sedan skulle min mamma till systembolaget för att de skulle ha gäster ikväll, jag fick snällt stå och vänta utanför. Sedan lämnade vi nytvättade kläder till min syster http://screamaimandfire.blogg.se som antagligen inte hunnit tvätta själv eller nåt :)
Jag kom på att jag inte ätit någon frukost för när jag vaknade hemma hos Pontus åkte jag hem direkt frö att vi skulle till stan. När jag och mamma kom hem fixade hon varsin krabba till oss. Låter disgusting men det var förbannat gott! Lite senare hade hon fixat potatismos och korv till mig. I stan köpte jag en ny vinterjacka från Etirel. Den är röd och har en iller i nacken, på luvan. Till den köpte jag en stickad mössa i naturvit från 8848.
Nu lite senare på kvällen åkte jag till Pontus, igen...oops. När jag kom innaför dörren hade se lagat potatisgratäng med kyckling, så det har jag också ätit, nu är jag sjukt mätt iallafall!
Bild på min nya vinterutstyrsel kommer nog lite senare.

mackiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0