header

Måste verkligen göra en ny header! Jag får ta mig i kragen och fixa det snart, i morgon kanske? Har fått massa bra tips så jag ska fixa i ordning bloggen så att den kommer i tip top-form!
Vet dock inte riktigt hur headern ska se ut...lite jobbigt. Måste även skaffa en kategori...men jag gör ju ingenting intressant. Får börja fotografera mer och kanske skriva och spela musik eller något, helt enkelt utveckla min lilla estetiska gen som jag blivit utrustad med. Gaah, vet typ hur jag vill att bloggen ska se ut, har fått massvis med inspiration men får aldrig någonting gjort. I morgon slutar jag tidigt. Kanske borde ta med mig kameran någonstans och börja med att ta nya bilder...ska jag kanske ta en senare buss hem och gå och fotas i Varberg? Hmm, ah. Får se i morgon. Men jag kanske behöver någon med mig...
Nu ska jag inte längre prata om tråkiga saker, något jag har en förkärlek till att göra.

Tipsar om en sjukt bra blogg, här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0