wohoo.

Nu drar man igång bloggen igen och hoppas att det blir skärpning hos mig nu. Besviken är man ju. Pinsamt. Jaja, nu tar man nya tag, woho!

För att dra en liten uppdatering av det som jag minns:
Söndag: Mår kasst.
Måndag: Hemma från skolan. Mår kasst.
Tisdag: Åker till skolan. Nationella. Hem. Mår kasst.
Onsdag: Hemma. Mår bättre.
Torsdag: Åker till skolan. Nationella. Hem. Mår bra.

I morgon är det fredag och jag ska bowla med min SI-grupp. Myys.

Planeringen för helgen känns lite suddig, men en del har man ju planerat:
Fredag: Vara med Pontus. Mysfakor lvl: extrem
Lördag: Inflyttningsfest hos Mikaela & Andreas, blir hembakad pizza med chokladfontän till efterrätt. Mysfaktor lvl: Nomnomnom
Söndag: Får väl hitta på något roligt. Pontus kanske? ♥

Pust. Långt inlägg det blev nu för det. Jaja, puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0