fredag!

jappjapp, man började dagen med att ta en för tidig buss då första lektionen var inställd. Bra jobbat!
Efter det blev det engelska och sedan SI då man pratade om eftermiddagens bowling och åt tacochips! Nomnom ♥
Kemigenomgång följde, jag var fett duktig och fattar, stolt! Sedan fick man skjuts utav SI-ledare Viktoria till Superbowl. Bowlade i typ 1,5 timma, sviienroligt! Efter det skulle man då hem. "Jag tar 15.18-bussen" tänkte lilla jag. Sagt och gjort. Blev lite åksjuk och hoppade av bussen i Tvååker. Gick hem. Tänkte åka till Ica och fixa grejer till min pizza imon hos Mikaela, skulle leta upp plånboken...ingen plånbok. Letade som ett jävla as och paniken bara växte i mig. Hemskt! Nehepp, ingen plånbok funnen. Då var det självklart så att man glömt den på bussen. Härligt! Som tur var hade man ju en mamma som var i stan just precis då så efter en del telefonsamtal fram och tillbaka återfanns den. Nu ligger det i tryggt förvar hos mor min. Tack mami♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0