Trött

Hej igen. Brukar ni ha problem med att sova ibland? Liksom att man är trött men kan ändå inte sova? Så är det för mig vilket är väldigt frustrerande eftersom att jag ska gå upp i morgon kl 06.00
Kollar på någon gammal vampyrfil med Brad Pitt i en av huvudrollerna. Vet inte om det e filmen jag skulle hyra för en mysig hemmakväll med mina vänner, men den funkar när man inte kan sova. Har även fixat min header idag, tycker ni att den blev fin? Kommentera gärna isåfall.
I brist på saker att prata om kan jag ju säga att vi hade SI-handledning idag. För er som inte vet vad det är så är det några treor på teknik som diskuterar matte med ettorna. Det är faktiskt roligt och varje vecka bakar någon. Nom nom! Denna veckan blev det chokladmuffins fyllda med chokladbitar som smakade mint. De var väldigt goda!
Har dock en stor läxa i historia tills på tisdag om den minoiska kulturen. Jättesvåra frågor! Aja, jag får väl sätta mig in i det i morgon. Nu är filmen snart slut och jag känner att mina ögonlock sakta börjar dra sig nedåt. Jag får väl försöka sova nu då. Godnatt alla bloggläsare!

mackiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0