här igen!

Ledsen för ganska dålig uppdatering. Jag har varit hos Pontus och har inte haft tid att blogga.
Nu sitter jag och tittar på något program om extremt stora människor. Okej att man kanske gillar mat och är lite lat, vem är inte det liksom? Men jag tycker att man ska inse sina gränser. Aja, nog om det.
Senare ikväll blir det det nya programmet med Robert Gustafsson. Verkar väldigt roligt. När det är slut ska jag titta på sista halvtimmen av Sommarspelen och sist men inte minst Partaj. Redig tv-kväll väntar! Jag är för övrigt sjukt sugen på chips.

Idag blir det ingen dagens outfit eftersom jag ser så sjukt sliten ut. I morgon blir det troligen det iallafall. Ni får ha det så sjukt gott tills jag skriver nästa gång!

mackiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0